ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

Արդյո՞ք Սարի թաղին ավտոբուս կավելացվի

Արդյո՞ք Սարի թաղին ավտոբուս կավելացվի
25.10.2012 | 17:02

Սարի թաղն սպասարկող 21 համարի ավտոբուսային երթուղին դարձյալ շարունակում է իր որդեգրած` «Ոնց ուզում` անում ենք» քաղաքականությունը, ինչը մեկ բառով կարելի է որակել` ինքնագործունեություն:
Թաղի բնակիչներից (սկսած ամենատարեցներից մինչև ամենափոքր տարիքի երեխան) ոչ ոքի համար գաղտնիք չէ, որ նշածս 21 համարի ավտոբուսը շաբաթվա հինգ օրն աշխատում է 25 րոպե հաճախականությամբ` մինչև երեկոյան ժամը 9-ը, իսկ շաբաթ-կիրակի օրերին` 35 րոպե հաճախականությամբ (այն էլ լավագույն դեպքում, որովհետև, հատկապես կիրակի օրերին, բնակիչներին սպասարկում են եղած չորս ավտոբուսներից միայն 1-2-ը և ոչ միշտ են «ձգում» մինչև 9-ը): Պատկերացնո՞ւմ եք, «քաղաք» իջած սարիթաղցիների ինչ մեծ բանակ է հավաքվում մշտական կանգառում («Ռոսիա» տոնավաճառի դիմաց), մանավանդ ավտոբուսի վերջին սպասարկման ժամին: Եվ հետո այդ հոծ բազմությունը` ուզած-չուզած պետք է տեղավորվի այդ մեկ ավտոբուսի մեջ, որ չմնա դրսում: Խոսքս չերկարացնելու համար նշեմ, որ այս վիճակից գոհ են մնում միայն վարորդները: Դե, դա էլ բնական է: Բնակիչների դժգոհություններին ու փնթփնթոցներին ի պատասխան` նրանք գրեթե միշտ նույն նախադասությունն են հակադարձում` «գնացե՛ք բողոքեք»:
Բայց ո՞վ կամ ո՞ւմ բողոքի, վերջապես ո՞վ է նրանց լսողը: Սա դեռ ոչինչ, բա որ ավտոբուսներն են անսարք. նրանք այնքան հնամաշ են, իրենց դարն ապրած, որ երկու օր առաջ ոլորաններով բարձրանալիս, հենց թեքության վրա 21-ի ավտոբուսը, լեփ-լեցուն ուղևորներով, կանգ առավ, կարծես շունչը փչեց: ՈՒ հանկարծ առջևից լսվեց տարեց վարորդի բարկացած ձայնը` իջե՛ք: Իջանք և ճանապարհը շարունակեցինք մեկ ուրիշ մեքենայով: Եվ այսպես գրեթե ամեն Աստծո օր...
Դեպքից հետո փորձեցի կապվել քաղաքապետարանի տրանսպորտի վարչության հետ, փորձել նրան բացատրել, ներկայացնել Սարի թաղի տրանսպորտի խայտառակ վիճակը. չստացվեց: Փոխարենը` զրուցեցի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի վարչության պետի հետ: Վարչության պետ Արթուր Գևորգյանը հուսադրեց, հավաստիացրեց, որ ամիսներ առաջ հայտարարած ավտոբուսների բաշխման մրցույթը դեռ չի ավարտվել, այն կավարտվի նոյեմբերին: Մեր հարցին` թե Սարի թաղը նո՞ւյնպես ընդգրկված է մրցութային ծրագրում, վերջինս դրական պատասխանեց. «Մրցույթն ընթացքի մեջ է: Սարի թաղը ծրագրի մեջ է, թաղին անպայման ավտոբուս կավելացվի: Մի փոքր էլ համբերեք»:
Մեզ` Սարի թաղի մշտական և ժամանակավոր բնակիչներիս, մնում է համբերել մինչև նոյեմբեր, մինչև մրցույթի ավարտը: Գուցե բախտներս բերի՞:
Հաշված օրեր են մնացել նոյեմբերին. կդիմանանք, կհամբերենք... սպասում ենք:


Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 32884

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ